Gyakran ismételt kérdések

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Indító > Bejelentkezési képernyő >

Gyakran ismételt kérdések

1.Mi a felhasználónevem?

 

Az Önkiszolgáló HR felületre kétféle azonosítóval lehet bejelentkezni. Alapvetően a felhasználónév a WEB_törzsszám (pl. WEB_111111) kombináció. Minden munkavállaló egyedi törzsszámmal rendelkezik.

Másik azonosító az email cím. Amennyiben meg van adva a Piramis rendszerben a munkavállaló email címe, és engedélyezett az email címmel történő bejelentkezés a rendszerbe, a felhasználók a munkáltatónál nyilvántartott email címmel is be tudnak jelentkezni.

 

2.Mik a jelszóval kapcsolatos követelmények?

 

A felhasználó jelszava alapértelmezetten az adóazonosító jel, melyet első belépést követően meg lehet változtatni. A jelszóval kapcsolatos követelményeket a munkáltató határozza meg, melyet a rendszer a jelszó változtatás során meg is jelenít. Amennyiben a megadott új jelszó nem felel meg valamelyik követelménynek, a rendszer figyelmezteti a felhasználót.

 

3.Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavam?

 

Ha a felhasználó elfelejtette a bejelentkezéshez szükséges jelszavát vagy felhasználónevét, akkor az Elfelejtette felhasználónevét vagy jelszavát? gombra kattintva lehetősége van megadni az új jelszavát. Ehhez egy emlékeztető levelet kell kérni, melyet a rendszer megküld a felhasználó email címére. A levélben a felhasználó megtalálja a további teendőket a jelszó visszaállítással kapcsolatban. A levélben található linkre kattintva a rendszer a Jelszó visszaállítás menühöz irányítja a felhasználót, ahol új jelszót tud megadni. Megerősítésképpen a rendszer kéri a felhasználót, hogy adja meg adóazonosító jelét vagy születési dátumát.